Susisiekite

Duomenys sėkmingai išsiųsti.

Dėkojame, kad rašote mums.

DUK

1. Kokiu metu galima skambinti nurodytu kontaktiniu telefonu?

Nurodytais telefonais galima skambinti kiekvieną dieną nuo 8.00 iki 22.00val.

2. Ar galimas papildomas vairuotojas ir ar už jį reikia papildomai mokėti?

Taip, papildomą vairuotoją reikia nurodyti nuomos sutartyje, už jį papildomai mokėti nereikia.

3. Ar galima atsiskaityti kreditine ar debetine kortele?

Taip, už suteiktas paslaugas galima atsiskaityti visomis kreditinėmis ar debetinėmis kortelėmis. Jeigu automobilio nuoma yra ne Autogrupė buveinėje, apie tai reikia informuoti iš anksto.

4. Ar galima atsiskaityti ir palikti užstatą grynais pinigais?

Už automobilio nuomą galima atsiskaityti grynais pinigais arba banko kortelėmis, užstatas priimamas nuomos pradžioje grynais pinigais arba užšaldomas (rezervuojamas) banko kortelės sąskaitoje.

5. Kokia Nuomininko atsakomybė draudiminio įvykio atveju?

Visi Autogrupė automobiliai yra apdrausti Kasko bei civilinės atsakomybės draudimais. Įvykus draudiminiam įvykiui dėl Nuomininko kaltės, ribota Nuomininko atsakomybė yra nuo 150 € iki 600 €, priklausomai nuo automobilio klasės.

6. Kaip galima sumažinti draudiminę atsakomybę?

Nuomininkas gali įsigyti papildomą „ekstrą draudimą“, kuris sumažina atsakomybę iki 0€. Atsakomybės sumažinimo mokesčio suma priklauso nuo automobilio klasės ir nuomos termino (įkainius galite sužinoti užpildę rezervacijos formą arba terautis el. paštu arba telefonu).

7. Ar galima išsinuomotu automobiliu vykti į užsienį?

Už Lietuvos valstybės ribų (Europos sąjungos ribose) galima vykti tik iš anksto susitarus ir gavus raštišką patvirtinimą iš Nuomotojo.

8. Ar galima atšaukti automobilio rezervaciją?

Taip, automobilio rezervaciją galima atšaukti, ir tai nieko papildomai nekainuoja.

Neradote reikalingo atsakymo? Klauskite čia:

Duomenys sėkmingai išsiųsti.

Dėkojame, kad rašote mums.

Vardas:
El. paštas:
Klausimas: